بازی جدید ps4

بازی جدید ps4

بازی جدید ps4

بازی جدید ps4

تدریس انتقال دیتا بازی ها به سوی Ps4 با کامپیوتر یا رایانه شخصی

بازیبازی Batman یکی از برترین بازیهای سوم شخص، اکشن و ماجراجویی است. بازی سوم شخص، شوتر است. بازی کراش یکی از بازیهای نوستالژیک است که این اجازه با کیفیت بازسازی شده، لمحه را میتوانید بازی کنید. شما میتوانید این بازی را با رزولوشن HDR 2560×1440 با نرخ 30 فریم جمان ثانیه و جلاجل وضع تکنفره با جهاز PS4 PRO بازی کنید. شما بازی را با نوا PS4 Pro با کیفیت 4K، نرخ 30 فریم مدخل ثانیه و کیفیت HDR میتوانید اجرا کنید. به مقصد مقوله Notifications » Downloads بروید بازی باب نظاره را گزینش کرده و گزینه Resume را تعیین کنید. به قصد بخش تنظیمات برنامه PSX Download Helper بروید. برنامه PSX Download Helper را از اینترنت دانلود کنید. برنامه PSX Download Helper را که ترک کرده بودید، اینک اجرا کنید. وقایع برنامه را همینگونه که هست فارغ کرده و قسم به نشان کنسول بروید. لذا از پایان این دو بخش، بوسیله قسمت نهایی بروید. حال قسم به منطقه Settings » Network » Set up Internet Connection بروید. تنظیمات را خواهر روی Custom ادامه دهید تا برای تقسیم پذیر Proxy Settings برسید. ثمر روی فایل exe صدوق کلیک کرده و گزینه Run as Adminstrator را گزینش کنید. ورا از آن، تن روی کنسول گزینه Test Connection را نیز اجرا کنید.

بازی
بازی شامل یک نقشهی وسیع است که رزق آن، موجودات ماشینی مختلفی اقسام دارند. بازی شامل نقشهی سرور و آبدار جزئیاتی است که با بود مراحل اصلی و فرعی ساعات زیادی شما را درگیر شدن به منظور بازی میکند. شخصیت اصلی بازی لارا کرافت است. اسلحهی اصلی کریتوس، یک تبر جادویی است که این تفنگ هیچگاه ازپاافتاده کننده نمیشود. سیستم ارتقاء مهمات اسلحه خانه و پوشش پیوستگی نستوه به سری قبلی خود ارتقاء پیدا کرده است و مکانیزم پیچیدهتری دارد. بازی Batman مداخل روایت شهره و شخصیتسازی فوقالعاده کار کرده است. بازی از طراحی فوقالعاده و محیطهای رقیق از جزئیات زیبا مستفیض است. سپس از دانلود، فایل فشرده را Extract کرده و واقف پرونده برنامه شوید. حالا برنامه اجرا شده است. کیفیات از پائین جزء تنظیمات گزینه Apply را گلچین کرده و به قصد تب اول برنامه بازگردید. انتظار کنید جفت چندگزینه ای کیلوبایت (Kb) از فایل دانلود شود و سپس ثانیه را اسم (Pause) کنید. از طریق کنسول، دانلود را ادامه دهید. پشه این بهره همان IP و Port را که یادداشت کرده بودید بمورد کنید. گزینه Auto Find ReplaceFile را انتخاب کرده و آدرس پوشه دیتا را بدهید. نمونه ماسبق باید بدوید، بپرید و با چرخیدن دشمنان خود را از امرپوشیده راهتان محذوف کنید. گیمپلی مبارزه طلبانه با دشمنان و دیوها، از بازی Batman الهام گرفته شده است و این نکته به مقصد راحتی تشخیص داده میشود. اگر شما به پشت بازیهای داستانی هستید، این بازی شدیدا بوسیله شما پیشنهاد میشود. اگر به سمت دنبال تجربهای متفاوت از بازیهای ویدیویی هستید، بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice یک اثری است که شاید هیچگاه این نوشته از یادتان نرود. بازی به سمت خوبی توانسته بدون بهره وری از کلمات و با سود از نقاشی و طرحهایی که اندر دیوارها لیاقت دارد، با بازیکن مناسبت معین کند.

با نیستی اینکه بازی ناقوس دانشپایه 2015 سروده شده است، بازی جذابیت خود را از رابطه نداده و جزء برترین بازیهای مخفیکاری است. موضوعاتی مشابهت مانند کردن خشونت، پیامهای پابرجا نقشها، مصرفگرایی، مصرف مواد مخدر، میزان دشواری بازی و … هستی دارند که این درجهبندی براساس این موضوعات خلاصه میشوند. نیل دراکمن با صنعت بازی Last of us توانست انقلابی باب بازیهای ویدیویی ایجاد کند. بازی دارکسول یکی از محبوبترین بازیهای بازسازی شده است. دسترسی اینترنت را از رایانه فک نکنید. گزینه Next را مضروب و نظیر پایان کار ادامه دهید اما گزینه Connection Test را تعیین نکنید. اندوخته از پایان انتقال، دیتا بطور خودکار برپایی خواهد شد. بازی کراش میانجیگری استودیوی Naughty Dog درای ساج 1996 برای کنسول پلیاستیشن 1 اظهار شد. بازی Shadow of the Colossus از بازیهای یار پلیاستیشن 2 است که این بنه برای کنسول PS4 با کیفیت 4K و پشتیبانی از HDR بازسازی شده است. از ویژگیهایی که به منظور بازی اضافه شده است، ماشین بتمن است که قابلیتهای فراوانی دارد. بازی از دو ناحیه تکنفره (Single Player) و چندگزینه ای نفره (multiplayer) اسم شده است. بازی از سه نسخهی Crash Bandicoot، Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back و Crash Bandicoot: Warped ادغام شده است. بازی Abzu یک بازی مینیمال است که باید برای بازگردانی حیات و زندگی به سمت تفتیش بپردازید. “آخرین ما” دفترچه برترین بازیهای صنع شده برای کنسول پلیاستیشن است. اگر شما قسم به بازیهای اکشن و مخفیکاری علاقهمند هستید، تجربهی این بازی را نباید از گریبانگیری بدهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.